tisdag 21 september 2010

Delat arbete: mannen fixar och kvinnan håller ställningen.


Idag har jag fått hjälp av mr BMW att fixa lite med bilen. Pheebs och jag höll ficklampor medan mr BMW fixade och donade. Sedan var vi tvungna att åka runt halva staden för att hitta det vi behövde. Finns inga ord för hur tacksam jag är och nu gäller det bara att hålla tummarna för att det inte är fler problem med bilen - Thanks and lots of love!

___________________________________
Update: Igår var försök 1 till att fixa bilen vi var ute lite för sent och verkstaden hade inte öppet längre (ingen av oss är bilkunnig, när man har firmabil så behöver man inte ens kunna byta däck, så jag var den mer bilkunniga i det sällskapet jag kan faktiskt byta däck på en bil). Vid försök 2 (idag) hade mr BMW tid så då behövdes ingen verkstad - han kan sina bilar han.
Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar