torsdag 12 november 2009

Sjukhus o brustna systor

Min kära vän som jag skrev om i ett tidigare inlägg mür bättre nu men müste stanna i sängen ett tag framöver. Tycker sü synd om henne hon hade äntligen blivit gravid (de har försökt ett tag nu) o allt gick som det skulle. Tydligen hade hon en systa pü ena äggstocken (inget farligt) förutom att när den sprack (det brukar o ska de göra) sü gick en blodven eller liknande sönder o hon började blöda innombords. . . Hon blödde o blödde till hon var hos läkaren o svimmade. Dü skickades hon till sjukhuset o efter 30 min nödopererades hon. Hon hade mer än en liter blod i magen (vilket är ruskigt mycket).
Hon hade tur i oturen att hon var hos läkaren o han kunde skicka henne till sjukhuset direkt. . . Tänk om hon hade vart ensam hemma när hon svimmade!!! Dü hade hon kanske inte funnits i mitt liv mer ;-( Jag blir sü otroligt ledsen när jag tänker pü det för hon är en människa som har kommit att betyda otroligt mycket för mig!!! Det gör sü ont att tänka att det kan gü sü fort. . . . Miss you my Mausi!!!!
Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar