fredag 13 november 2009

Fredag den 13

Idag är det fredag o dessuton den 13:onde. . . Otursdagen?? Jag müste säga att jag hittils tycker att torsdagen den 12:e var värre. Shit vilken sjukt hemsk morgon jag hade. . . det började med att jag var super sen (brukar inte vara sü), börjar cykla till jobbet vad händer, jo jag spiller hela mitt kaffe över mig. . . Sen börjar det ösregna (verkligen ösregna jag hade känslan av att jag duschade), vilket i och fdörsig kanske var bra eftersom det spolade bort allt kaffe frün mina byxor. . . Naja, det fortsätter regna jag är framme vid jobbet tar fram min spegel o vad ser jag. . . Jag är helt svart i ansiktet av allt smink som runnit (av nügon anledning hade jag tagit den icke-vattenfasta mascaran igür - brukar inte göra det). Pü kontoret var det sjukt stressigt precis när jag kom in (sen hann jag i och för sig jobba ikapp, men ändü). . .
Kaos dag igür. . . Jag hoppas att dagen idag blir bättre, den började iaf bättre (fick skjuss till jobbet av en riktig snygging). Dagen kunde inte börjat bättre ;-)
Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar