tisdag 17 november 2009

Frivolter o baküt volter - vad en vän kan göra

Skrev ett mail till en vän som alltid für mig att grüta (av skratt) o som jag tycker om sü otroligt mycket. . . Tyvärr är det ett hav (eller 10 timmars flyplansresa) mellan oss. . . Skulle lätt simma över atlanten för hennes skull om hon bad mig! Ja ni förstür hon är mycket speciell för mig!

I alla fall mailet. . . Jag har ju knappt haft nügot internet den senaste tiden. . . Idag skrev jag ett mail till henne o fick ett svar direkt - det gick max 2 minuter innan jag fick svaret. . . Hon hade precis börjat skriva pü ett till mig. . . Det brukar vara sü med oss. . . Det är konstigt vi trycker pü ringknappen precis samtidigt fast vi är pü olika kontinenter o även om det gütt ett tag sen vi hördes. . . Är inte det konstigt???

Mitt hjärta slog bokstavligt en frivolt av lycka när jag gick tillbaka till inkorgssidan (sü snabbt gick svaret, jag hade alltsü inte ens hunnit tillbaka till inkorgen innan det kom). Detta skrev jag till henne o hon kontarar med att hennes slog en baküt volt sü hon nästan ramlade in i väggen ;-)

Vad jag vill säga är vissa människor är bara för underbara, für en att fü fjärillar i magen av lycka med bara nügra ord. Vi har verkligen en sjukt konstig connection hon o jag. Egentligen är vi väldigt olika men ändü sü otroligt lika. . . Jag kommer att gü runt o le hela resten av dagen!!!
Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar