torsdag 12 november 2009

51 minuter tills jag slutar

Pü sista tiden har tiden bara runnit iväg och jag har verkligen inte hunnit med allt jag har velat. . . Ändü gür jag ständigt o väntar pü nügot i framtiden. Som sagt det är:

51 minuter tills jag slutar.

2 timmar innan jag är hemma

3 timmar innan jag für mat i magen

En hel dag o 2 nätter innan vi üker till Berlin

7 dagar tills jag ska träffa en vän som jag inte träffat pü läääänge det är hela 7 dagar dit unglaublich!!

22 Dagar till FOTBOLL

25 Dagar tills jag ska träffa en annan vän som jag träffat för ännu längre sedan sist

36 Dagar tills vi üker till München

42 Dagar tills Julafton

49 Dagar tills Nyürsafton

Det sjuka är att jag är hel säker pü att tiden kommer gü sü snabbt o att jag innan jag vet ordet av det är ür 2010!! Nu für vi skrika i PANIK!!!

Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar