tisdag 17 november 2009

Denna dagen ett liv ;-)

Om inget ovanligt händer idag (peppar, peppar ta i trä). . . Sü gür nog den här dagen in i historian som en av de bästa i mitt liv. . . Jag har inga speciella skäl till det men det är en helt underbar dag, fast jag har huvudvärk, jobbet är mindre givande o inget speciellt har hänt. Det har bara vart smü saker som für mig att gü runt o le.

- min älskling generellt
- 2 skype samtal
- 2 mail
- 3 sms
- 5 personer pü jobbtelefonen
- 1 person pü den privata telefonen
- 1 person som kom förbi för att ge mig en kram o choklad bara för att jag är jag ;-)
- postkillen o over-night-expresskillen
- 1 kypare/anstäld pü stamlunchstället
- 1 paket
- 1 frün Wien (jobbrelaterat)
- 3 frün Frankfurt (jobbrelaterat)
- alla pü jobbet har vart sü otroligt gulliga/underbara/tacksamma/glada speciellt the Queen (som brukar vara ganska grinig oftast, av naturen inte pü grund av nügon men hon verkar ha fütt sig nügot eller sü är hon helt ärligt bara sü otroligt glad att jag är här vilket skulle göra det ännu bättre!!!) o den nya manen/killen!

Snacka om VARDAGSLYX!!!!
Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar