måndag 24 januari 2011

Pris för världens sexigaste.

Borde få pris för världens sexigaste idag:

- Håret är så där super sexigt bakåtkammat i en wet look.
- Inget smink behövs kinderna är röda av sig själva och ögonen så där snygg glittrande glansiga.
- Kläderna är så där Mary-Kate & Ashley Olsen snyggt "grunge" med massa layers.
- Halsen är minst sagt markant.
- Får jag inte i mig lite mat inom snar framtid kommer jag att vara så där anorektiskt snygg oxå.

Japp, jag är sjuk och ser ut som f-n. Ingen röst, frusen som sällan det är ca 100 grader i lägenheten och ändå svinkallt enligt min åsikt, en uppsvälld hals (på ena sidan), tydligen har jag vart så hungrig (inte kunnat svälja bra igår pga. halsen) att jag börjat äta på tandköttet vilket leder till att jag jag har så ont att jag inte kan tugga mer eller öppna munnen alls för den delen. Tyck synd om mig, behöver uppmärksamhet!!!!!
Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar