måndag 17 januari 2011

MISS YOU!!!

Vissa människor saknar man mer än andra. . . Det finns en person som jag önskar att jag kunde ha i min väska och ta fram varenda gång jag behöver. Den senaste tiden har det vart ofta som jag tagit fram honom. I verkligheten kommer han så fort det behövs och han har tid men eftersom jobbet är krävande blir det mer sällan än jag önskat. Han gör mig glad, ger mig sjukt bra tips och är ett stöd som jag kommit att inte kunna leva utan. Me like it!

Jag är fortfarande så otroligt upp och ned i humöret, vågar egentligen inte göra planer för senare samma dag och att planera några dagar i förväg får mig redan att känna hur paniken kommer. Det är klart att jag gör det speciellt om det är något jag verkligen ser framemot men ångesten över att jag inte vet hur jag kommer att må. Hur länge ska det här fortsätta?

Nu tappade jag tråden igen. Ville egentligen bara säga: thanks darling. Miss and love you!
Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar