tisdag 25 januari 2011

Denna dagen ett liv (Citat Melker Melkersson - Saltkråkan).

Är så fruktansvärt förbannad just nu. Vet inte hur jag ska agera av mig:

- Har fått en jäkla stalker som inte ger upp även om jag skrivit det elakaste sms:et jag någonsin skrivit till någon till honom.
- Är fortfarande sjuk.
- En vän avslutade "kärleks" relationen till en annan vän till mig och skälet han gav var "du är inte tillräckligt sportig". Fy f-n va ytligt. Om han inte vill ha henne mer kan han väl säga att känslorna saknas eller vad som helst men inte ta det som är hennes absolut svagaste punkt (och han vet det mycket väl).
- Har tydligen ett hjärtproblem på riktigt. Inget så jättestort men fortfarande fungerar inte allt som det ska.
- Har sovit en timme i natt eftersom jag vart så förbannad. Vilket leder till att jag är trött och grinig och helt klart inte kommer att klara av de saker jag måste få gjort idag.
- Mitt mobiltelefonbolag spärrar VISA-kortet varje gång de vill dra pengar för att ladda på kontantkortet. Är så otroligt sjukt.
Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar