måndag 12 juli 2010

Kul att det finns bilder så att man får veta vad som hänt.


Vi försöker efterlikna de typisk Düsseldorfiska figurerna i fönstret. Kan inte påstå att vi lyckades så jättebra men mycket skratt blev det. Flaggorna som ligger på marken råkade vi få med oss hem. . . Vi har båda dåligt samvete när vi går förbi stället där de hamnade i våra händer. Ännu sämre mår vi sedan vi såg att de bara kostar 99cent och att de inte har satt upp nya utan två tomma platser lyser med sin närvaro (frånvaro). Aldrig mer!


Älskling kör min kära x-mitbewohnerin i en kundvagn. Kom inte ihåg det förens jag såg bilderna. Då kom allt tillbaka o mitt samvete blev åter dåligt, då vi lämnade kundvagnen mitt i bilvägen. SMART!!!

Men jag måste säga tack till min kära x-mitbewohnerin för dessa otroligt roliga två år o hoppas på många fler. För denna roliga kväll ska även J & N få ett stort tack! <3
Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar