tisdag 20 juli 2010

Berg-och-dalbana - fysiskt och psykiskt.

Vet inte hur jag ska börja beskriva de senaste dagarnas berg-och-dalbana. Toppen, botten, toppen, botten, toppen. . .

Har:
- dator paus.
- bränt mig.
- gråtit floder.
- skrattat så att jag fått ont i magen.
- nästan svimmat flera gånger.
- åkt berg-och-dalbana på riktigt. Adrenalinet fortsatte i timmar - coolt.
- övervunnit min höjdrädsla. Den kvällen var jag inte rädd att falla.
- druckit öl.
- druckit varm och kall cola light.
- dansat.
- blivit sårad.
- insett hur lyckligt lottad jag är.
- ätit gott.
- velat spy av illa smakande mat.

Listan kan göras lång. Det har vart upp och ned men erkänner att det främst har vart upp. Nu måste jag gå o smörja in mig så att jag kan fortsätta ut i parken snart igen. Viktigast av allt I'm alive!
Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar