måndag 5 juli 2010

Det är bara galenskap.

Ett samtal från en gråtande vän är aldrig något man önskar sig. Ett samtal från en gråtande vän som blivit sårad av ett riktigt svin till kille kan bara leda till en sak: på med kläderna (skita i att man är ofixad och helst skulle lägga sig och sova) och springa för att möta denne.

Jag blir så otroligt arg när jag ser hur illa folk kan behandla någon de säger sig "älska"/gilla väldigt väldigt mycket/ha ett förhållande med. Tydligen var det ett förhållande de hade fast han sagt att det inte var så några dagar tidigare. Han måste koncentrera sig på sig själv och kan inte gå och vara kär i någon för då måste han tänka på henne oxå. Att dessutom bli sur på att hon inte vill hångla med honom när de skiljs åt trots att de bråkat, gjort slut och hon fortfarande gråter, det är bara ren galenskap.

Att hon ringde mig kom som en överraskning samtidigt som jag förstår det eftersom jag är den enda som inte hatat honom/känt honom sedan innan de hade ngt som inte ligger på sjukhus eller har ett bråk med min partner. . .
Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar