onsdag 19 augusti 2009

Snygg kollega

Idag tittade en kollega från London förbi oss här i Düsseldorf, mycket trevligt att få ansikt på folk som man bara pratat i telefon med och mailat med =) Grejen är att hans namn inte är det finaste (gammalmodigt engelskt namn är det), så man förväntar sig antingen en äldre man som ser typiskt brittisk ut ni vet med glasögon och rött hår eller en lite yngre kille som är lång som en sticka och rakad (med glasögon han är ju reklamare ;-) ). Snacka om överraskning när han kommer öppnar munnen och jag förstår att det är han och han ser riktigt bra ut, inte min smak direkt, men jag tror nog att de flesta med bra killsmak (min killsmak suger förutom på min älskade man där jag lyckats träffa rätt, heheh).
Det är intressant det där med fördommar och förväntningar. . .
Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar