onsdag 5 augusti 2009

Jag lever. . .

. . . Ett litet livstecken från mig!! Allt är bra fast jag har blivit riktigt förkyld :-(
Den senaste tiden har vart galen. Jag har:
- Jobbat från innan 9 till iaf 20 ganska ofta. Det är riktigt jobbigt om man försöker planera bröllop samtidigt.
- Bestämmt mig för att jag behöver ett nytt jobb.
- Hunnit vara hemma i Svea.
- Tittat på lägenheter.
- Blivit osäker på om jag verkligen inte borde bo i Sverige trots allt. Jag vill inte trivs inte där men någon gång vill jag börja mitt liv på riktigt med lägenhet o börja tänka på barn o familjeliv (japp, då kommer vi till nästa grej som är den viktigaste av allt)
- VI HAR GIFT OSS!!!! Vilket ledde till att jag dagen efter kände att barn kanske inte var så långt bort som det känts innan. . .
Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar