torsdag 27 augusti 2009

Sexpartners

Googlade lite o kollade runt lite på olika bloggar för att få en bild av hur det ser ut i den virtuella världen. Tydligen är det vanligare att man i 20-25 års åldern haft mer än 50 partners som tjej, än att man inte haft det. Dessutom är det bäst om man inte kommer ihåg namnen på dem "coolare så" man ska kalla dem "hans kusin", "bonden", "han med andedräkten", "snyggingen", "han som ringde efteråt" o liknande. Betygsätta är tydligen oxå inne o helst ska de vara borta när man vaknar på morgonen, så att man helst inte kommer ihåg hur de såg ut o fy så hemskt om det finns fotobevis! Så nu vet vi det!
Signatur V

2 kommentarer:

Kära soon-2-b-X-Mitbewohnerin sa...

Vad vi inte vet är hur det kommer sig att du kan surfa efter såna saker på jobbet?!? :D

~ Kiss and Tell ~ sa...

Haha =D jag vet jag kom på det efteråt att det kanske inte vore så bra men med tanke på vilka grejer jag måste researcha kan jag säkert komma på en bra "anledning" till varför jag var på sådanna sidor, heheh. . . Det är en reklambyrå man kan göra det mesta här o komma undan med det ;-)

Skicka en kommentar