fredag 31 augusti 2012

Ingen kommentar. Men så träffande.

Signatur V

9 kommentarer:

Lilla Anna sa...

Ecstasy? Du? Nej va!

Anonym sa...

Jasså

~ Kiss and Tell ~ sa...

Hej skruttis, nä absolut inget E för mig men se det som en metafor: luften är ur mig, ingen energi kvar att ge.

Lilla Anna sa...

Tur annars hade jag vart tvungen att komna och hämta hem dig. Du vet att du är väldigt saknad här hemma va. Kom hem!! Puss puss och lite hångel och sådant roligt ;)

~ Kiss and Tell ~ sa...

Säger till när jag är i Svea nästa gång så får vi mysa lite ;) och nej hämta hem mig är det inte riktigt tid för än, hehe!! Men kom och besök mig snaaaart! Miss you babe!
Kyssar och hångel

Lilla Anna sa...

Funderar på att komma i höst men det är mycket inför du vet vad. Du jag ringer dig imorgon så kan vi se om vi får ihop något och om jag kommer vill jag inte se fotboll din lilla huligan!

~ Kiss and Tell ~ sa...

Ok, om du inte vill se fotboll blir det svårt :-D skämt och sido vi kollar när det funkar. Vore super mysigt! Ringas på söndag vore bättre ska ut ikv (alltså sova så länge det går) och sedan träffa en kompis brunch relativt tidigt och sen blir det FOTBOLL! men på sön eftermiddag N och jag ska på typ open-air festival/elektorfest men det är fört på kvällen, ringer dig då schnucki.
Puss

Lilla Anna sa...

Schnucki?? Låter bra. Pöss

~ Kiss and Tell ~ sa...

Typ älskling/sötis ;) toppen hörs då.
Loads of love

Skicka en kommentar