måndag 11 oktober 2010

Försöka glömma.

I helgen fick jag veta att en god väns (nu) ex-pojkvän varit intresserad av mig en längre tid (under tiden de var tillsammans oxå). Känns lite sådär att få veta det. Är rädd att det kommer att påverka vår vänskap men samtidigt är inte det något som jag vetat om eller kunnat påverka. Jag kommer fortsätta låtsas som om jag inte vet något och försöka glömma den informationen.

Apropå glömma: jag har blivit glömskast av dem alla. I fredags glömde jag mobilen och plånboken (bara vända och hämta dem), i lördags dubbelbokade jag mig på dagen (som tur är hann jag med båda "dejterna" ena lite tidigare och andra lite senare än planerat men det funkade), i söndags försov jag mig (som tur är hann jag i alla fall och var till och med lite tidig).
Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar