måndag 6 juli 2009

Hur kan det vara så svårt att berätta vissa grejer för vissa personer?

En kompis har precis gift sig o klarar inte berätta för en av hennes kompisar att hon gift sig. . . Hon har panik, alla sätt känns fel för henne, det känns så overkligt: hur säger man det? Hon har dåligt samvete att hon inte berättat det före bröllopet, men det fanns inget tillfälle. Kompisen hade precis när hon o hennes kille bestämt sig för att åka till Vegas o gifta sig stora problem i sitt äktenskap, så då hade hon dåligt samvete o nu känner hon dåligt samvete för att hon inte berättat det innan. . . Hur kan det vara så svårt??
På ett sätt förstår jag henne. Jag får alltid dåligt samvete när jag berättar att jag är lycklig o ska gifta mig när det är en person som kanske inte är den lyckligaste just nu respektive har otur i kärlek. . . Hur berättar man det, jag kan inte låta bli sprudla av lycka när jag berättar det för folk o det känns som om man "rubb it in" typ: jag är lycklig, hahah, det är inte du. . . Men samtidigt borde det inte vara så svårt eller??? Folk borde ju bli glada för ens skull eller???
Signatur V

3 kommentarer:

Louise sa...

Vilken himla fin bloggdesign du har!

~ Kiss and Tell ~ sa...

Tack så jättemycket =) Va glad jag blir *ler*

härra Kummitus sa...

=) haha, jag tackar med

Skicka en kommentar