söndag 5 juli 2009

Fundering

Hur kan man må så dåligt bara av att se ett kort på en person?? Jag borde nog verkligen se till så att jag säger upp all kontakt till henne om det är så här jag känner bara efter att sett ett foto på henne. . .
Förklaring: Det är en vän till mig som är så fruktansvärt egoistisk. Desto mer avstånd jag får till henne desto mer känner jag hur jag inte vill ha henne i mitt liv för att hon verkligen kan få mitt bästa humör att fall med bara en mening. . . Egentligen borde jag sagt upp all kontakt för länge sedan men jag tycker egentligen så synd om henne för hon mår inte bra/kan inte må bra. . . Dessutom har vi många gemensamma vänner så det kan bli jobbigt därför men shitans vad jag är lycklig av att inte ha så mkt kontakt med henne nu när jag är i Tyskland!!
Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar