tisdag 30 augusti 2011

Sno ett par byxor som nästan 40 åring.

Igår när jag vaknade hade jag ett mail i min inkorg som gav mig en bra start på dagen: 
 
"Faktan till en gamling på en heavey-heaveymetal konsert:
  
- Träningsvärk upphöjt i tio i nackområdet.
- Blåmärken på armarna.
- Snott ett par byxor i fanståndet.
- Festat med ett av banden på scenen, tagit mikrofonen flera gånger och brölat i den, skrikit/sjungit "Fortuna Düsseldorf lalallalaalal" i den flera gånger och det i KÖLN - ingen sjöng med ;-(
 
Tycker att det var bra kämpat för någon som är närmare fyrtio än trettio  ;-) !!"
 
Skrattar fortfarande när jag tänker på det och är tacksam att resten av folket på konserten inte dödat honom då han brölade "Fortuna Düsseldorf", hade kunnat sluta riktigt illa med tanke på hatet.
Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar