onsdag 2 september 2009

Jag: Hur går det med designern? Hörde han av sig?
Barbie: Jaaaa, han ringde precis. . . Hans fru frågade om han träffar någon annan!
Jag: Va!!??!! Vad hade han svarat?
Barbie: Nej, så klart men nu har han fått utegångsförbud om han inte ska träffa någon som är "godkänd" o om hon inte får veta precis plats, så att hon kan dyka upp o kolla upp honom!
Jag: . . . men tror du att hon skulle åka o kolla??
Barbie: Hon är sjukt paranoid o har tydligen gjort det några gånger tidigare. Som tur är har det vart när han verkligen träffat den han sagt att han ska träffa. . .
Jag: OK, så då ska du inte träffa honom något mer!!
Barbie: Vi ska ses imorgon på lunchen men sitta vid olika bord i fall hon skulle dyka upp så kan vi göra som om vi inte känner varandra eller är där tillsammans =D
Jag: Sorry vännen, men jag tror att hon kommer att märka om hon skulle dyka upp. . .
Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar